sobota, 10 sierpnia 2013

.... To było spotkanie.....

.......... spotkanie szalonych kochanych dziewczyn
Na którym, mimo iż to spotkanie dekupażystek
nie tylko dekupażujemy,
bo dziewczyny opanowały już
wiele różnych dziedzin :)
Ale także:

...się przytulamy :)))
Jak widać się przytulamy,
nie tylko na powitanie :))))

....Leniuchujemy :)
...Ale tylko z samego rana

Następnie robimy się na bóstwo


  ... się wzajemnie słuchamy,


bo każda ma wiele do opowiedzenia i przekazania
wszak każda pochodzi z innej części naszego kraju:)


..... Strzelamy fotki .... setki fotek :)

Są to fotki zarówno pozowane
jak i z nienacka :)





Ale, aby mieć takie wesołe minki
musimy się posilać,
więc jedne mają za zadanie przygotowanie.....
(na ochotnika ma się rozumieć :))

A już inne
....sprzątanie :))))




Ale przede wszystkim tworzymy,
 a pozycje mamy przy tym przeróżne:



Wymieniamy się serwetkami :)





Dekupażujemy.....





Cieniujemy:



Tworzymy sznureczki do biżuterii:

Szyjemy:

Jakże żyję przez ostatni tydzień
tylko tym spotkaniem....
brakuje mi tego wesołego towarzystwa....
Tych nowo poznanych bratnich duszyczek :)

Pod koniec września kolejny
taki "nasz" zlot
tym razem w lesie,
z pieczonkami i w dresach....
Ale ponownie strasznie daleko,
więc jeszcze nie wiem czy się zdecyduję :(((
Bardzo bym chciała :)
Ach..... trzymajcie kciuki,
może się uda :)))

12 komentarzy:

  1. Nie wyobrażam sobie tego zlotu bez Ciebie :)
    Ściskam kciuki mocniutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne spotkanie miałyście, tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie spotkania są potrzebne, tyle się od siebie uczymy, a i poplotkować też jest czas

      Usuń
  3. Super fotorelacja. Mam nadzieje, że nie pogniewasz się jak podkradnę zdjęcia, bo zgubiłam kabelek od aparatu, a i tak coś mało napstrykałam. Buziaki i do na następnego spotkania w realu, choć mieszkamy prawie po przekątnej Polski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu śmiało!!!!
      A na zlotowym udostępniłam cały album, więc tam jest więcej fotek, zresztą nie tylko mój album tam jest, dziewczyny też swoje udistępniły, więc jest w czym wybierać.
      Pozdrawiam :-)))

      Usuń
  4. Aaale się działo! A o niektórych "sytuacjach" dopiero ze zdjęć się dowiedziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj działo się działo!!!! Jak to cudnie,że chciało Ci się do mnie przyjechać mimo,że więcej czasu spędziłaś w podróży niż z Nami. Za to energii Nam udzieliłaś za trzy!!! Wielkie buzi!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam juz zdjęcia u Luny:))fajne spotkanie)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że przyjaźnie blogowe kwitną nie tylko wirtualnie.
    Dobrze jest spotykać na swojej drodze przyjaznych sobie ludzi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawitałam i ja ;) i powspominałam :) cudnie było :) buziaki

    OdpowiedzUsuń