poniedziałek, 1 czerwca 2015

.... Candy - bez poślizgu

Obiecanki - cacanki
Nie tym razem!!!
Z okazji dzisiejszego święta wszystkich dzieci!
Z okazji dawno obchodzonej drugiej rocznicy blogowania!
Z okazji drugich urodzin mojej Pchełki!
Oraz z okazji takiej, że kocham trzynastki!
Candy!
Czyli najzwyklejsza rozdawajka,
w której to ja dyktuję zasady.
A są one zapewne takie,
jak na wszystkich blogach:
Po pierwsze!
Chcesz wziąć udział w zabawie - wpisz się w komentarzu,
(Anonimki są proszeni o pozostawienie adresu mailowego)
Po drugie!
Umieść u siebie na blogu banerek informujący o zabawie,
niech inni też mają szansę coś wygrać.
Po trzecie!
Mało ważne, ale nie zwykle dla mnie miłe będzie,
 jak zostaniesz ze mną na dłużej wśród obserwujących.

Zabawa potrwa do 13 lipca
kolejnego dnia wylosuję szczęśliwca!

A teraz sens zabawy - czyli nagroda :)
Jeno zwykłe, zdekupażowane przeze mnie etui


w szczegółach:
Plus oczywiście jakieś przydasie i coś na ząb :)

Jeżeli zainteresowanie będzie duże,
przygotuję niespodziankę dla drugiej wylosowanej osoby.
Więc  zapraszam do zabawy
:)

43 komentarze:

  1. Właśnie rozwaliłam swoje etui,więc jak najbardziej biorę udział:)poczekam do lipca:))haha:))
    Gratulacje z okazji trzynastek:))
    zasady regulaminu spełniam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się oczywiście! :)
    A banerek już u mnie wisi.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. z mila chęcią sie zapiszę a 13 nie jest taka zła :) jak ja malują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście z chęcią się zapisuję. Takie etui bardzo by mi się przydało :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja dołączam do kolejki, bo bardzo ładny prezencik przygotowałaś! Banerek zawieszony. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne to etui, więc chętnie wezmę udział w zabawie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne te etui wiec z przyjemnoscia bym sie na nie zapisala.jak mozna.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwykłe, ale niezwykłe etui, ono jest po prostu piękne, chętnie dopisuję się do listy zainteresowanych prezencikiem i niecierpliwie czekam na 13 lipca :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne! jak dobrze że akurat wróciłam i zdążyłąm na zapisy :) bo oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja w takim razie też się zapisuje w wielką chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety już nie rozstaje się z okularami więc prezencik byłby użyteczny.Zapisuję się do zabawy , pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się z milą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią się zapisuję.Gratuluję rocznic.Piękne etui na binokle.pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja z chęcią dołączę do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się do zabawy :)
    Banerek na pasku bocznym mojego bloga- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Etui super się prezentuje :).

    Moja mam kocha róże więc chętnie spróbuję dla niej mojego szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda na to że jeszcze sie załapię na Twoje candy:)
    pozdrawia cieplutko i lecę wstawić banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne etiu więc zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Etui śliczne :)

    Z przyjemnością się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogę jeszcze? Zgłaszam się <3 Śliczne, chceeee leżałoby sobie i promieniowało ślicznością haha :D
    Obserwuję i zostaję i banner na www.drunkpriest.blogspot.com umieszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeśli mogę to również się zgłaszam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń