czwartek, 17 stycznia 2013

Sałatka "na szybko"

Witajcie :))))
Dziś tak szybko, więc i sałatka "na szybko" :)))
A dlaczego na szybko?
Bo zazwyczaj znajomi mojego Męża wpadają "na piwko" 
bardzo niezapowiedzianie, 
więc trzeba im coś "na szybko" zaserwować :)
A że w lodówce zawsze mam kukurydzę, korniszonki i majonez,
 a w szafce leży kilka zupek chińskich,
 więc jak znalazł :)))

Sałatka na szybko vel sałatka z zupki chińskiej:
3 opakowania pikantnej zupki chińskiej
słoik "korniszonów"
puszka kukurydzy
3 pomidorki
szyneczka
majonez
Zupki odrobinę kruszę, dodaję sypką przyprawę i zalewam niewielką ilością wrzątku. Po dwóch minutkach odlewam wodę (makaron dojdzie do siebie jak dodam pomidorki i ogórki)
Pomidorki, ogórki i szyneczkę kroję w kostkę i dodaję do makaronu, do tego też wsypuję kukurydzę i dodaję 2 łyżki majonezu






I oto gotowa voila



Zasiądźcie wygodnie, poczęstujcie się świeżutką sałatką zrobioną naprędce i z tego co było w lodówce :)))

Pozdrawiam :)))


4 komentarze:

  1. Chętnie się poczęstuję!
    Masz aż tyle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, miałam, było, zostało.....
      I dzisiaj zabrałam na śniadanko do pracy :)))

      Usuń
  2. Ja też chcę:) wygląda pysznie:)
    Muszę wam pokazać przepis na moje Tiramisu.... też na takie "niezapowiedziane" okazje.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej..ale to musi byc dobre:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń