środa, 20 maja 2015

....A teraz mój mały ekshibicjonizm

 Witajcie :)
 Od czasu do czasu w blogosferze
krążą różnego rodzaju zabawy.
Mi przypadła w udziale (dzięki DUSI )
ta w pytania :)
Dusia - właścicielka pięknego ogrodu, 
takie pytania wymyśliła:
1.Przyjaciółka, Przyjaciel , czy takich posiadasz?
Ależ TAK! bez prawdziwego przyjaciela świat byłby okropny,
pierwszym z nich jest mój Ogr,
a drugim, raczej drugą, pewna Mała Gosia :)

2. Wybaczyć to?
Nie wracać do tematu i pogodzić się ze stanem rzeczy

3. Słaby punkt Twojego charakteru?
Osz! Mam ich wiele i wcale nie jestem z tego dumna :(
a pierwszym i podstawowym to brak cierpliwości

4.Czy boisz się starości?
Jak cholera (UPSSSS) 
to jedyna rzecz, która Panu Bogu się nie udała

5.Co wzbudza w Tobie płacz dziecka?
Jestem twarda!
Tak zostałam wychowana,
a jak już płaczę to z bezsilności i niesprawiedliwości

6.Kwiaty które kochasz ?
w kolejności miłości:
maki
słoneczniki
biały bez
konwalie
no i jeszcze biatłe tulipany i storczyki

7.Wakacje - namiot, hotel, woda , góry pieszo rowerem, autem?
Góry - ale zimą bo narty
jak latem to rowerem
Wodę mam na co dzień, więc chyba dlatego nie zachwyca, 
a do plażowania jestem ostatnia - nudzi mnie

8. Uprawiasz sport, dlaczego?
Czy uprawiam?
To za szumnie nazwane :)
Lubię biegać, jeździć na rowerze, na nartach, 
na rolkach (których nie mam ale kiedyś to kochałam)
Lubię adrenalinę (narty) i endorfiny związane ze sportem

9. Lubisz spotkania rodzinne ?
Uwielbiam gości u siebie!
Wszystkich!
A jeśli chodzi o rodzinne spędy
to jest rodzina i rodzina ;)
Z jednymi bardziej a z innymi wcale

10 .Pamiętasz śpiew mamy, taty z lat dziecinnych?
Hmmmm
Tata mój jest nie śpiewający (no chyba że na weselu po kilku ;)
A mamy pamiętam, ale nie są to miłe wspomnienia :)))))

Wybacz Dusiu,
ale nie będę wyrywała na razie nikogo do odpowiedzi.
Było mi bardzo miło,
bo dawno nikt nie zadawał mi pytań takich od serca,
takich prostych i normalnych,
takich codziennych.
Ściskam wieczorową porą
:)


8 komentarzy:

  1. Kochana Jesteś , dziękuję , jak dobrze ,że trafiłam między innymi na Ciebie , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. hihihi...rozbawiło mnie wspomnienie śpiewu rodziców:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a żeby było śmieszniej, to od ponad 8 lat jestem żoną organisty :-)

      Usuń
  3. fajnie Cię bilzej poznac jestem ciekawa co by moja córcia powiedziala na moej spiewanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pytania i jeszcze fajniejsze odpowiedzi:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie tak poczytać o Tobie :-)))

    OdpowiedzUsuń