niedziela, 14 kwietnia 2013

Dla Małgorzaty i zapraszam na kawkę


Witajcie!!!

Zapraszam na popołudniową niedzielną kawkę
ja uwielbiam taką z ekspresu
z dużą ilością spienionego mleka
i oczywiście w moim ulubionym
wielkim kuble.
A Wy?
Jaką wybieracie?


Z racji tego,
że jak coś robię
to muszę z myślą o kimś
i dla kogoś.
Moja przyjaciółka Małgorzata
poprosiła mnie o wykonanie dla niej
chustecznika.
A jaki pasuje do Małgorzaty?


Margaretkowy :))

Długo szukałam odpowiedniej serwetki
i na szczęście znalazłam
Obdarowana zadowolona,
więc i ja mogę się pochwalić
co zmalowałam :)

Udanego popołudnia :)

7 komentarzy:

  1. A jakże inaczej mogłoby być? Nie tylko pasuje, ale i pięknie zrobiony, Walerianko! Delikatny, wiosną pachnący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogłaby być niezadowolona?Śliczny, pogodny ,świeży:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny i do Małgorzaty pasuje- rumianki są w sam raz pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatna w odbiorze. W sam raz dla damy. :)

    OdpowiedzUsuń