środa, 10 kwietnia 2013

Well done - Dobra robota!



Niespodziewanie dostałam od Ani 
  nominację
LIEBSTER BLOG AWARD
Za co bardzo, ale to bardzo dziękuję
jak nie wiem co  :***

Zasady nominacji:
Nominacja do Liebster Award 
jest otrzymywana od innego blogera 
za "dobrze wykonaną robotę"
Jest przyznawana dla blogerów
o mniejszej liczbie obserwatorów
więc daje możliwość ich rozpowszechnienia :)
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć 
na 11 pytań otrzymanych od osoby,
 która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób
(informujesz ich o tym)
oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga,
który Cię nominował :)

Teraz część mniej oficjalna
a mianowicie moje odpowiedzi
 na pytania zadane przez Anię:
1. Jakie jest Twój cel w tworzeniu bloga?
Jak to jaki? Mieć swój kawałek podłogi
2. Od kiedy prowadzisz blog?
Od 13 stycznia 2013r.
3.Co dostałaś na zajączka?
Zajączka :)))
4. Ile czasu zajmuje Ci stworzenie postu?
To zależy co chcę przekazać czytelnikom,
albo co mi w danym momencie w duszy gra :)
5. Co najbardziej pociąga Cię w Twoim blogu?
To, że jest mój :P
6. Jaki jest Twój styl ubierania się?
Szybki hi hi hi
7. Jaki jest Twój styl make-up?
To zależy którą nogą rano wstanę
 i czy mam czas wypić kawusię :)
8. Twoja ulubiona potrawa to....
.....coś co sama przygotuję
9. Twój ulubiony napój to...
kawusia z ekspresu
10. Twój ulubiony deser to...
gorąca czekolada....
11. Twoja ulubiona piosenka to...
Celine Dion - I'm Alive



Bardzo długo na blogerze byłam anonimem 
i zaglądałam w najróżniejsze kąty
Dlatego też nominuję prędziutko blogi 
które maja potencjał

Moje nominowane blogi:



A teraz
pytania przygotowane przeze mnie:
1. Szpilki czy baletki?
2. Kawa czy herbata?
3. Ciastko z kremem czy golonka?
4. Słońce czy śnieg?
5. Torebka czy plecak?
6. Morze czy góry?
7. Rower czy samochód?
8. Sukienka czy spodnie?
9. Dawać czy brać?
10. Optymistka czy pesymistka?
11. Miasto czy wieś?

:))))))))

11 komentarzy:

  1. dziekuje slicznie za nominacje!! Na dniach wrzuce odpowiedzi na Twoje pytania, tylko mam problem... na kazde z nich najchetniej odpowiedzialabym: to i to :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Walerianko, gratuluję Ci i dziękuję.
    Ale... ja zielona jestem i nie za bardzo wiem, choć czytam, co mam z tym zrobić? Gdzie należy odpowiedzieć na te pytania? I w przeciągu jakiego czasu???

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, miło mi:)) Może uda mi się przed wyjazdem wrzucić na bloga, a jak nie to po powrocie:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo bardzo bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i zapraszam do obserwowania również mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Część Aguś. Dzięki za nominację. tez jak rózyczka nie wiem co zrobić aby nie popsuć. ;) A zrobię tak. Skopiuję obrazek i odpowiem na pytania.Jak coś bedzie źle, to proszę o sugestię.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :) Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń