sobota, 27 kwietnia 2013

Chusteczkowe trio

Witajcie :)
Tak to już ze mną jest,
że wszyscy znajomi i rodzinka
na każdą możliwą okazję
otrzymują ode mnie
moje potworki.
Bo myślę sobie, że co tam
może niektóre tworki nie są piewszej jakości
ale za to wykonane własnoręcznie
i z myślą o obdarowywanych :)

I tak powstały te oto chusteczniki

Dla bratowej Natalii i braciszka Damiana:

Dla siostry Małgosi i jej męża Mateusza:

Dla braciszka Maćka i jego żonki Gosi:

Całe trio:

A przed nami dłuuuuugi wekend
Jak go spędzacie?
Bo ja zamierzam mocno rowerkowo :)))

13 komentarzy:

  1. Aguś, ładnie pokombinowałaś z motywami na chustecznikach!
    Najbardziej podoba mi się "piwoniowy". W tej serwetce lubię jej delikatny środek i fajnie, że on dominuje na Twojej pracy.
    I życzę efektywnego rowerkowego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :(((( z rowerków nici :((((
      połamało mnie i ledwo się ruszam :((((

      Usuń
  2. Prześliczne te potworki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze, i jakie praktyczne pozdrawiam Dusia, wolne dni spędzę siejąc, sadząc i grilując w ogrodzie z przyajciółmi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Różane , bardzo, bardzo ładne i grzechu warte. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po wyroznienie:)
    http://koziolekhobby.blogspot.de/2013/05/wyniki-candy-i-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, a jak porządnie wykończone! Jestem zachwycona:) Ta,dla brata jest "moja"
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Widzę,że się nie leni tylko robi.Pięknotki!

    OdpowiedzUsuń
  8. co jeden to piekniejszy! no takie prezenty sa najwspanialsze:)

    OdpowiedzUsuń