poniedziałek, 13 maja 2013

Drugie wyróżnienie :))))

 Witajcie!
Zaniedbuję ostatnio blogowy świat :(
Ale na szczęście blogowy świat nie zapomina o mnie :))))
 I tak dziękuję za drugie wyróżnienie :)

Wyróżnienie, które dostałam od


Zasady: 
1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 7 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.



 Fakty dotyczące mojej osoby:
1. Kocham cyfrę 13 - ale to już wiece :)
2. Kocham mojego Ogra - to też zdążyliście zauważyć :)
3. Kolejna moja miłość to śnieg i zima!!!
4. Kocham pomidory ze świeżą bazylią
5. Uwielbiam sprzątać!!!
6. Nad życie ubóstwiam kawę z mojego nowego ekspresu!!!
7. I'm alive!!!

I teraz napiszę, że niestety,
chwilowo wyłamię się z nominacji 
blogów do wyróżnienia.
Ale nie dlatego, że nie chcę, czy też mam lenia :(
O nie :(
Po prostu po 8 godzinach siedzenia za biutkiem
mój nie wyleczony kark
bardzo się buntuje
 i nie pozwala mi na dłuższe 
niż kilka minut siedzenie przed komputerkiem :((
Obiecuję w najszybszym możliwym terminie
zasiąść i nominować swoje ulubione blogi :))

Buziaki przesyłam :)

4 komentarze:

  1. i oczywiście dziękuję bardzo za wizytę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za odp:) Jestem w szoku, ze ktos moze kochac zime i snieg:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieg lubię również ,w filmach i na obrazkach - Jesteś niesamowita pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń