piątek, 17 maja 2013

Plus 33 w cieniu i wygrana :))))

Witajcie gorąco i parno :))
U mnie dziś w cieniu plus 33 stopnie
UPAŁŁŁŁŁŁ

I w tych to pięknych (jak dla kogo:()
(wszak ja kocham mrozik)
okolicznościach przyrody
przyleciała do mnie paczuszka
którą wygrałam kiedy???
TRZY-NAS-TE-GO!!!!!

Candy zorganizowane przez 

 















Jak widzicie,
paczuszka przyszła do mnie w ekspresowym tempie
A w niej same cuda.....
Fuksjowe etui na telefonik
dzięki któremu nie będę go więcej obijała
...o ziemię....
bo jak coś będzie miał miękkie lądowanie :)))


Torebusia różowiusia :))))
gigantycznych rozmiarów,
więc pomieści moje wszystkie wakacyjno-urlopowe skarby :)

Notesik (na zdjęciu najwyżej)
oraz żółciusi breloczek
zapewne będzie do kluczy :)))

Dziękuję za te cudne prezenty
Cmok :*

A także witam nowych obserwatorów :)
Cieszę się z każdej wizyty i każdego słowa
które napiszecie :))

Pozdrawiam upalnie :)))

8 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie, śliczności prawdziwe do Ciebie przyleciały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowe, piekne drobiazgi!
    TYm cenniejsze, że wykonane przez kogoś WŁASNORĘCZNIE!
    Buziaki
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny u mnie. Popatrzyłam sobie i widzę u Ciebie fajne decu... delikatne takie jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany jaki piękny motyw ptaszków :D torba po prostu EKSTRA!!!!

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak tak EKSTRA jest i nawet już pomaszerowała ze mną dzisiaj do pracy :)

      Usuń