niedziela, 20 października 2013

..... Z pomocą dla Michała

"Na pewnym etapie dojrzałości, człowiek rozumie, że nic nie dzieje się bez przypadku, a większość zdarzeń ma ukryty cel. Dojrzewaj, rośnij, podnoś się!"
 Czyje to słowa?
Nie wiem :(
Ale wiem do kogo są one skierowane.
Do tego pogodnego chłopaka ze zdjęcia
http://www.siepomaga.pl/f/fundacja-siepomaga/c/949
Do Michała Wiśniewskiego, który dwa lata temu stracił lewa nogę.
 Chłopak jest absolwentem szkoły ekonomicznej w której pracuję,
szkoły, która stara się jak może,
 aby pomóc mu uzbierać pieniążki na protezę właściwą.
A potrzeba ich sporo, bo aż 160 tysięcy :(
W Ekonomiku pracują cztery wielkie serca nauczycielskie (w tym moja Rodzicielka), 
które nakręcają akcję "Bieg dla Michała" który to odbędzie się 18 maja 2014r.
Dlaczego tak późno i dlaczego taki rozrzut czasowy?
A no dlatego, że potrzeba wiele czasu i wiele biurokracji aby taki bieg zorganizować.
W między czasie nasze "serca" Ekonomika
organizują przeróżne aukcje, w tym sprzedaż w szkole na przerwach ciast własnego wypieku, 
kiermasze świąteczne i okazjonalne.
 Dzięki tym akcjom udało się wspomóc Michała w zakupie przejściowej protezy,
a teraz czas na protezę właściwą.
 
 O Michale i jego historii spisanej przez naszą polonistkę
możecie przeczytać TUTAJ!!!
 
Także jakby któraś z Was poczuła chęć pomocy dla Michała
i miała ochotę podzielić się wytworami swojej pracy 
to zachęcam :)
Piszcie na maila, to podam adres szkoły i nazwisko Anioła Opiekunki Akcji

A ja, o akcjach prowadzonych na rzecz Michała
 będę starała się informować na bieżąco

Pozdrawiam gorąco



10 komentarzy:

  1. Oczywiście , bardzo chętnie podeślę, nie umiem przejść obojętnie tym bardziej ,że dla mnie to przysłowiowy grosz , a gdy będzie nas dużo to będą efekty pozdrawiam i czekam na adres Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty też jesteś tym Aniołem ze złotym Serduszkiem.
    Buziaki :)))) od całego ekonomika i mamci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna akcja, widzę, że Aniołki się dopisują do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, ja się też włączę , moja Przyjaciółka Dusia mówi ,że lepiej dać jak prosić , więc wszystko jasne ściskam babcia Anulka

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też dopisałam się, Michał powodzenia, trzymaj się, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń